Archive for 21 Φεβρουαρίου 2011

Θεμοπύλες

21 Φεβρουαρίου, 2011

Δύο επιθέσεις δέχθηκε σε μικρό χρονικό διάστημα ο ηθοποιός Στέλιος Μάϊνας. Η μία ήταν πιό επικίνδυνη, αλλά η άλλη ήταν χειρότερη:

Γιατί πάντα οι πιό διαπρύσιοι υπερασπιστές μιας φυλής αποδεικνύονται οι χειρότεροι εκπρόσωποί της; Όχι, να το συζητήσουμε Θέμο μου. (Και Βαγγέλη μου-και συγνώμη που δε γνωρίζω και το δικό σου ονοματάκι Γλάστρα μου). Έρχεται κάποιος απο άλλο πολιτισμό-χάρην της συζήτησης ας μην είναι πεινασμένος «φυλός της αφρικής», ας είναι Ελβετός, με τους οποίους απ’ ό,τι μάθαμε δεν εχεις ιδιαίτερο πρόβλημα. Έρχεται λοιπόν ο Ελβετός στην τρισχιλιετή χώρα μας. Και βλέπει εσένα. Τι απ’ όλα που θα δεί σε σένα θα τον κάνει να πεί «ναι ρε πούστη μου, ανάθεμα την ρολόϊ-κούκου-μοίρα μου, Έλληνας έπρεπε να γεννηθώ»; Υπέρβαρους έχει και στην Αμερική. Σεξιστές παρουσιαστές με μουγγή γλάστρα δίπλα τους να συμφωνεί την ώρα που η κάμερα ζουμάρει στα τσιμπουκόχειλα, έχει και στην Ιταλία. Τηλεπερσόνες που πείθουν λεφτάδες να τους ανοίγουν τη φιλόξενη αγκαλιά τους, έχει και στην Αγία Παρασκευή. Τί είναι αυτό που σε κάνει Μοναδικό;

Αλλά μάλλον αυτό είναι κατά βάθος το πρόβλημα: ότι ο κόσμος εκεί έξω είναι τρομερά ανταγωνιστικός. Γι αυτό μισείς «όλες αυτές τις φυλές της Αφρικής»-είναι απλά θέμα επαγγελματικού ανταγωνισμού.

Και οι δύο πουλάτε DVD για να επιβιώσετε.