Καποτε πρέπει να τη βαφτίσω αυτή τη γριά…

16 Σχόλια to “Καποτε πρέπει να τη βαφτίσω αυτή τη γριά…”

  1. Rodia Says:

    Μιμίνα! δεσποινίς Μιμίνα. Απλο και ξεκαθαρο ονοματακι 🙂

  2. Snowball Says:

    Μαργαρίτα θα την βάφτιζα…
    Για κάποιο λόγο μου θυμίζει την Θάτσερ…

  3. Rodia Says:

    Επειδη μαλλον ειναι δεσποινις (ετσι μου φαινεται, για γεροντοκορη) το «δεσποινις Μαργαριτα» ειναι ιεροσυλια…

  4. Rodia Says:

    Εκεινη την υπουργινα εξωτερικων του Μπιλ πώς τη λεγανε;

  5. spi_der Says:

    To «Mιμίνα» μέχρι στιγμής έχει σταθερό προβάδισμα

  6. Maria Tz. Says:

    Θέκλα…

  7. compressivehumans Says:

    θεια σκετο ισως

  8. Rodia Says:

    Τι μου θυμισε η Θέκλα
    [Θέ(λω καρέ)κλα]

  9. ΣΟΦΙΑ ΚΟΛΟΤΟΥΡΟΥ Says:

    Μπήκα να γράψω «Χαρίκλεια» (γειτόνισσά μας πέθανε πρόπερσι στα 97, παμπόνηρη-τετραπέρατη δήθεν αθώα). Αλλά και το Μιμίνα (από τον Αστερίξ προφανώς) μου αρέσει πολύ! Επίσης, η καλή μάγισα στα μίκυ μάους πως λέγεται; Μιμ; και η άλλη που προσπαθεί συνέχεια να αποδείξει στον Γκούφυ ότι υπάρχει; Φούρκα;

  10. Rodia Says:

    Η «δικη μου» δεσποινις Μιμινα ηταν μια σουπερ γιαγιακα στην απέξω ηλικια, αλλα στην απο μεσα ηταν ενα αφελεστατο κοριτσακι. Ειχε πολυ γουστο αυτος ο συνδυασμος, να ακουγονται παιδικα λογια και αποριες απο ενα προσωπο που περιμενεις να εκφραζεται σαν σοφη/στυφη γριουλα. Συναντησα το ονομα της στον Αστεριξ και εντυπωσιαστηκα με την ομοιοτητα του χαρακτηρα. Λες να ειναι ολες οι Μιμινες ιδιες; 🙂

  11. ΣΟΦΙΑ ΚΟΛΟΤΟΥΡΟΥ Says:

    Είδα τη γριά σήμερα στο Χαλάνδρι! Υπάρχει! ηταν στο περίπτερο μπροστά μου! Μέχρι και το καπέλο ήταν ίδιο…!

  12. tulpoeid Says:

    Μα αυτή η γριούλα ούτε αφελής είναι, ούτε για γεροντοκόρη κάνει όπως τα «μιλάει» κι όπως λέει τον τύπο «παιδάκι μου»… Το Μιμίνα ζητάει λίγο για συγκατάβαση, αυτή η γριούλα όχι…

  13. Ηλίας Ταμπακέας Says:

    Εμένα πάντως μου κάνει για «Δις Ευτέρπη» χωρίς λόγο, έτσι…
    Επίτσης το «θείτσα» νομιζω οτι ταιριάζει…

  14. Tzatzikiz Says:

    +1. Σκέψου και το Μερόπη :p

Σχολιάστε

