Good Day, and Good luck

Πώς πάει; Θα είσαστε φρόνιμα παιδάκια; Πειστήκατε ότι «η κρίση είναι μόνο Ελληνική»; Πειστήκατε ότι «όλοι φταίμε»;
Αν ναί, διαβάστε για ορεκτικό αυτό το άρθρο του Γ. Δελαστίκ που δημοσιεύτηκε στο «Εθνος»:

«Κατενθουσιασμένοι οι «Φαϊνάνσαιλ Τάιμς» του Λονδίνου. «Η Ευρώπη μπαίνει σε εποχή σφιξίματος του ζωναριού» πανηγυρίζουν με οκτάστηλο τίτλο τους. Διθυραμβική η αρχή της ανάλυσής τους: «Ανάμεσα σε κραυγές οργής και εκφράσεις δυσπιστίας, μια νέα εποχή λιτότητας έφτασε στην Ευρώπη. Οι κυβερνήσεις σε όλη την Eυρωζώνη επιβάλλουν περικοπές σε κλίμακα πρωτοφανή για δεκαετίες…». Στην απέναντι όχθη του Ατλαντικού, η «Γουόλ Στριτ Τζέρναλ» δεν κρύβει τη χαιρεκακία της, «Οι κυβερνητικές δαπάνες θα πρέπει να περικοπούν, ωθώντας αναπότρεπτα προς τα κάτω την απασχόληση στον δημόσιο τομέα και τα επιδόματα ευημερίας» γράφει και υπογραμμίζει: «Τόσο βαθιά είναι η πρόκληση, ώστε πιθανόν θα κλονίσει εκ θεμελίων το ακριβό κοινωνικό μοντέλο της Δυτικής Ευρώπης – το σύστημα στήριξης από το κράτος που βοηθάει τους πολίτες από την κούνια μέχρι τον τάφο και για το οποίο σύστημα αρέσει στους Ευρωπαίους πολιτικούς να καυχώνται». Η γερμανική «Ντι Βελτ» κινείται κι αυτή στο ίδιο μήκος κύματος: «Στην Ευρώπη αρχίζει η λιτότητα» θριαμβολογούσε στους τίτλους της.
Εξουθενωτικά μέτρα λιτότητας στην Ελλάδα. Πρωτοφανή μέτρα και στην Ισπανία, όπως και στην Πορτογαλία. Ακόμη χειρότερα στην Ιρλανδία. Στην Ιταλία, η κυβέρνηση Μπερλουσκόνι ετοιμάζεται να παγώσει τους μισθούς των δημοσίων υπαλλήλων, να αυξήσει τα ηλικιακά όρια συνταξιοδότησης κ.λπ. Ακόμη και στην ίδια τη… Γερμανία η κυβέρνηση Μέρκελ ετοιμάζεται να περικόψει τα οικογενειακά επιδόματα και τις δαπάνες για την εκπαίδευση, προκαλώντας αντιδράσεις ακόμη και υπουργών!

Αυτό το αμόκ λιτότητας σε όλες τις χώρες της ΕΕ εξαπολύεται εν μέσω γοερών κραυγών για τη «σωτηρία του ευρώ», για τη «δυσπιστία των αγορών» και άλλες παρόμοιες φραστικές πομφόλυγες που όσο περνάει ο καιρός ηχούν όλο και πιο υποκριτικές.

Πυκνώνουν οι υποψίες ότι οι κυβερνήσεις της ΕΕ έχουν ενορχηστρώσει αυτή την εκστρατεία ιδεολογικής τρομοκρατίας εναντίον των Ευρωπαίων πολιτών με τα χρέη, τα ελλείμματα, την «καταβαράθρωση» του ευρώ κ.λπ. με στόχο να ενσταλάξουν τον φόβο στους εργαζόμενους, στους συνταξιούχους και γενικά στα οικονομικά ασθενέστερα κοινωνικά στρώματα, ώστε να παραλύσουν τις αντιδράσεις τους στα μέτρα λιτότητας που στρέφονται εναντίον τους.

Αν προς στιγμήν δεχτούμε χάριν συζητήσεως το παραμύθι ότι τα μέτρα του ΔΝΤ και της ΕΕ επιβλήθηκαν ως τιμωρία κατά των Ελλήνων επειδή ο Καραμανλής είπε ψέματα για το πραγματικό ύψος του ελλείμματος, γιατί πρέπει να κοπεί τώρα το επίδομα παιδιού που έδινε εφάπαξ για κάθε νεογέννητο η ισπανική κυβέρνηση; Γιατί πρέπει τώρα να υποβαθμιστεί η δημόσια εκπαίδευση στη Γερμανία; Γιατί πρέπει να παγώσουν οι μισθοί των δημοσίων υπαλλήλων στην Ιταλία και στην Πορτογαλία; Ολα αυτά τα προκάλεσαν οι στατιστικές λαθροχειρίες του Καραμανλή;

Οχι βέβαια! Κάποιο λάκκο έχει η φάβα. Πενήντα χρόνια ολόκληρα υπάρχει το κράτος πρόνοιας στην Ευρώπη, τώρα τους ήρθε να το αμφισβητήσουν; Γιατί; Το άντεχε η κατά πολύ φτωχότερη Ευρώπη του 1960, του 1970, του 1980 και δεν αντέχει το κόστος του η ζάπλουτη Ευρώπη του 2010; Ποιος κοροϊδεύει ποιον σε αυτή την ιστορία;

Υπάρχει ένα ακόμη κρισιμότατο ζήτημα που δεν θίγει κανείς: Τι συνέβη και στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες (και στις ΗΠΑ) το δημόσιο χρέος εκτινάχθηκε δέκα και είκοσι εκατοστιαίες μονάδες ή και περισσότερο μέσα στα μόλις δύο τελευταία χρόνια;

Σε καμία απολύτως χώρα της Ευρωζώνης δεν δόθηκε η ελάχιστη πρόσθετη κοινωνική παροχή στους εργαζόμενους ή στους συνταξιούχους αυτή τη διετία. Πουθενά δεν δόθηκαν σημαντικές ή έστω αξιόλογες αυξήσεις στους μισθούς των δημοσίων υπαλλήλων και στις συντάξεις. Πού πήγαν λοιπόν τα λεφτά και αυξήθηκε το δημόσιο χρέος σε βαθμό που να πρέπει οι κυβερνήσεις της ΕΕ να κόβουν τους μισθούς και τις συντάξεις για να μπορέσουν υποτίθεται να το εξυπηρετήσουν;

Η απάντηση είναι απλή: τα λεφτά πήγαν στους απατεώνες του χρηματοπιστωτικού συστήματος, οι οποίοι αφού διασώθηκαν με κρατικά χρήματα, τώρα απειλούν τα… κράτη με χρεοκοπία και «γδέρνουν» τους λαούς της Ευρώπης! Χάριν αυτών κόβονται μισθοί και συντάξεις!

ΟΙ ΛΑΟΙ
Προσέξτε πολύ μην εξεγερθούν!

Προειδοποιεί το βρετανικό περιοδικό «Εκόνομιστ» τους ηγέτες της ΕΕ να προσέχουν μέχρι πού ωθούν τα πράγματα. «Η βία στην Ελλάδα είναι μια υπόμνηση ότι οι δημοκρατικές κυβερνήσεις μπορούν να επιβάλουν μόνο τόση σκληρότητα, μέχρι του σημείου πριν ξεσηκωθεί ο λαός» γράφει και τονίζει: «Ακόμη και αν δεχθείς ότι τα ελλείμματα πρέπει να πέσουν και οι οικονομίες πρέπει να εκσυγχρονιστούν, κανένας δεν μπορεί να είναι απολύτως σίγουρος ποιο από τα δύο θα έρθει πρώτο – η οικονομική ανάπτυξη ή η κοινωνική εξέγερση!». «Υπάρχει αυξανόμενη ανησυχία ότι τέτοιες εκδηλώσεις λαϊκής οργής θα εξαπλωθούν περισσότερο» συμφωνούν και οι «Φαϊνάνσιαλ Τάιμς».»

See you tomorrow.

Advertisements

18 Σχόλια to “Good Day, and Good luck”

  1. Rodia Says:

    Μα.. τι ειναι 50 χρονακια μπροστα στις χιλιετηριδες που δεν υπηρχε..; 😉

  2. S G Says:

    υπαρχει εστω ενα επιχειρημα με νοημα σε αυτο το κειμενο?

    που ειδε τους διθυραμβους ΦΤ και WSJ? Οτι ειναι πρωτο θεμα σημαινει οτι χαιρονται?

    «Πενήντα χρόνια ολόκληρα υπάρχει το κράτος πρόνοιας στην Ευρώπη, τώρα τους ήρθε να το αμφισβητήσουν; Γιατί; Το άντεχε η κατά πολύ φτωχότερη Ευρώπη του 1960, του 1970, του 1980 και δεν αντέχει το κόστος του η ζάπλουτη Ευρώπη του 2010;»

    καλα εκτος του οτι δεν καταλαβαινω τι σχεση εχουν οι μισθοι στο δημοσιο με το κρατος προνοιας, ειναι ιδιες οι κρατικες δαπανες του 1980 και του 2010? Με ανεση θα μπορουσε να αντεξει καθε ευρωπαϊκη χωρα τις δαπανες του 80, τι σημερινες δεν μπορουν. Και αυτο βραχυπροθεσμα λογω κρισης, δεν κανουμε μακροπροθεσμες πολιτικες αυτην την στιγμη.

    Τοση προχειρολογια και προκαταληψη σε ενα κειμενο με εκνευριζει.

  3. spi_der Says:

    Mην απομακρυνθείς εσύ. Θα σε χρειαστώ και στο πόστ «ποιά κλιματική αλλαγή; όλα έιναι μια συνομωσία των οικολόγων».

  4. S G Says:

    Απο μια απαντηση σε ενα σοβαρο σχολιο περιμενα κατι που να εμοιαζε λιγο περισσοτερο με επιχειρημα, ισως εκανα λαθος.

    Εχει ομως πλακα που καγχαζεις παραλληλιζοντας με συνομοσιολογιες. Γιατι εγω δεν εφτιαξα καμμια συνωμοσιοθεωρια, σε αντιθεση με τον Δελαστικ που δεν βλεπω να κανει και αλλη δουλεια τελευταιως. Ενα απλο γεγονος εδωσα και απορω: το αρνεισαι?

  5. spi_der Says:

    Όχι, εχεις δίκιο. Η κρίση, ελληνική και διεθνής, οφείλεται στις συνωμοθεωριες του Δελαστίκ.

  6. S G Says:

    Ειπα ποτε κατι τετοιο?

    Το γεγονος που εδωσα εχει να κανει με τους σαχλους ισχυρισμους του Δελαστικ περι κοινωνικου κρατους.

    Αλλα απορω, απαντας ποτε επι της ουσιας?

  7. spi_der Says:

    Πάντα. Απλά η λακωνικότητα ενίοτε αφήνει περιθώρια παρερμηνείας/παρεξήγησης. Κάθε επάγγελμα έχει τις δυσκολίες του.

  8. Rodia Says:

    S G, αν δεν το καταλαβες, ενημερωνω οτι βρισκεσαι στο μπλογκ ενος γελοιογραφου. 🙂

  9. S G Says:

    Αν ηταν χασαπης δηλαδη θα με κυνηγουσε με καμμια χατζαρα?

    Κατα τα αλλα άλλο λακωνικοτητα, αλλο ελλειψη επιχειρηματων.

  10. spi_der Says:

    Aπάντηση και επιχειρήματα σε τι θες άνθρωπέ μου; στο ότι «αλλα τα έξοδα του 80 άλλα του 2010;» μα αυτό είναι επιχείρημα; και μάλιστα «γεγονός»; Σε τι απο τα τρία τέσσερα «points» που πετάς αποσπασματικά σαν πυροτεχνήματα θες να σου απαντήσω εγώ και μάλιστα σαν Δελαστίκ υπηρεσίας;

  11. S G Says:

    περιμενεις να κανω λεξη λεξη debunking τις ανοησιες του Δελαστικ? Για να απαντησεις μετα με κανα αλλο αποφθεγμα 5 λεξεων?

    Σημειωσα τρια πραγματα, τι ακριβως ειναι που δεν καταλαβαινεις?

    1) που προκυπτουν οι διθυραμβοι για τους οποιους μιλαει?

    2) απο που κιως που οι μισθοι των δημοσιων υπαλληλων ονομαζονται κοινωνικο κρατος

    3) Ο Δελαστικ κανει την ανοητη παρατηρηση οτι λεει η φτωχη Ευρωπη του 60 αντεχε κοινωνικο κρατος ενω η σημερινη πλουσια λεει δεν αντεχει. Αυτο ειναι απλα σαχλο, το κοινωνικο κρατος του 60 και του 80 σαφως θα το αντεχαμε, τις *σημερινες* δαπανες δεν μπορουν να αντεξουν οι περισσοτερες χωρες, λογω βραχυπροθεσμων δυσκολιων. Ακομα και ετσι, η Γερμανια του 2010 εχει πολυ ισχυρο κοινωνικο κρατος, σαφως ισχυροτερο απο το 60 και μαλλον το και το 80 (και εχω ζησει καπου 8 χρονια στην Γερμανια).

    Αν τωρα δεν συμφωνεις με τον Δελαστικ, ξεκαθαρισε το να τελειωνουμε. Θα απορουσα βεβαια γιατι εβαλες το κειμενο του εδω.

  12. spi_der Says:

    Απ ό,τι βλεπω, έκανες κόπυ πεηστ την ερώτησή σου και στο buzz, και κανείς δε μπήκε στον κόπο να σου απαντήσει καν εκεί. Αναρωτήσου γιατί.

  13. S G Says:

    ισως γιατι θεωρουν το κειμενο του Δελαστικ αναξιο λογου, ισως γιατι δεν βρισκουν επιχειρημα να απαντησουν, ισως επειδη δεν ειδαν το σχολιο μου, ισως επειδη βαριουνται. Εσυ που προφανως δεν εχεις καμμια απο αυτες τις δικαιολογιες, προκειται να απαντησεις ή θα συνεχισεις με ολο και πιο αστειες υπεκφυγες?

    ειναι δειγμα δυνατου χαρακτηρα να παραδεχεται κανεις που και που τα λαθη του. Συγγνωμη δηλαδη αλλα το παρακουρασες. Λεμε ρε παιδι μου και καμμια μαλακια να περασει η ωρα, δεν ειναι κακο, φτανει να το ξερουμε και να μην κοροϊδευομαστε.

  14. spi_der Says:

    Ο τρόπους που εξ’ αρχής εκφράσθηκες, ο τρόπος που ΤΌΣΟ συχνά επανέρχεσαι συν την αποτυχημένη σου όπως είδαμε προσπάθεια να διασπείρεις κι αλλού τα αστεία σου «αντεπιχειρήματα» χαλαρά σε κατατάσει στην κατηγορία τρόλ.
    Δεν πρόκειται να μπώ λοιπόν σε συζήτηση μαζί σου, για το λόγο ακριβώς που σου είπα στο πρώτο (τελικά επι της ουσίας όπως θα δείς) πόστ μου: μοιάζεις ανησυχητικά με τους Αρνητές της Κλιματικής Αλλαγής, τόσο στη μεθοδολογία όσο και στη διαφαινόμενη ιδεολογία/ιδεοληψία.
    Θα σου δώσω πολύ συνοπτικά μια απάντηση για να μη μείνεις με την εντύπωση ότι αυτή δεν υπάρχει (όταν στ’ αλήθεια ισχύει αυτό που λένε οι αγγλοσάξωνες «i won’t dignify this with a response», και μετάsκάνε μου την τεράστια χάρη να πας αλλού να παίξεις: στην τελική, δεν είναι κακή ιδέα να επιλέγει κανείς τους συνομιλητές του με το κριτήριο του εκατέροθεν σεβασμού, στη συγκεκριμένη περίπτωση αυτός apparently λείπει κι απ τις δύο πλευρές.
    Πολύ συνοπτικά λοιπόν:
    H «θριαμβολογία» στην οποία αναφέρεται ο Δελαστίκ δεν είναι ανάγκη και να γράφεται στο εξώφυλο : «Θρίαμβος!». Τεκμαίρεται και συνάγεται από τη γενικότερη στάση και ιδεολογία ενός εντύπου, σε βάθος μεγαλύτερο ενός εκάστου πρωτοσέλιδου. Για να σου δώσω ένα άλλο παράδειγμα: όταν η «Εσπρέσο» γράφει «εστία σκανδάλων ο χόρος της σώου μπίζ!» καταλαβαίνεις ότι δεν τα βάφει και μαύρα για το συγκεκριμένο γεγονός, αλλά αντίθετα τη βρίσκει σα γουρούνι στις λάσπες.
    Πάμε παρακάτω:
    To σκάλωμά σου να συνδέσεις «μισθοί του δημοσίου» με «κράτος πρόνοιας» ερήμην ολόκληρων των συνακόλουθης επιχειρηματολογίας, δείχνει είτε αδυναμία κατανόησης του τι διαβάζει κανείς, είτε αδυναμία θέλησης να κατανοήσιε κανείς τι διαβάζει, όπερ και το πιθανότερο. Για να σου ξαναδώσω ένα παράδειγμα, είναι σα να βρισκεις στη σελίδα 5 του κοσμοπόλιταν τη λέξη «αντισύληψη» και στη σελίδα 27 τη λέξη «τραβεστί» και να ωρύεσαι «τι προχειρότητα: πως συνδέεται η αντισήληψη με τους τραβεστί»
    Πάμε παρακάτω:
    H αξιοπερίεργη υπόθεσή σου ότι «το 80 τα έξοδα τα άντεχε ένα κράτος, σήμερα δεν τα αντέχει αλλα μόνο συγκυριακά λόγω κρίσης δεν ξέρω απο που να την πρωτοπιάσω, αλλα΄ενδεικτικά:
    α.δεν είναι η πρώτη κρίση, αλλά όλες τις προαναφερόμενες δεκαετίες είχαμε ούκ ολίγες
    β.Ο τρόπος που αναφέρεις την κρίση δείχνει σα να είναι ενα καιρικό φαινόμενο παρά το αποτέλεσμα συγκεκριμένων πολικικών και πρακτικών, και
    γ. Το «προσωρινά» είναι όλα τα λεφτά, λες και έχει υπάρξει ποτέ παράδειγμα αφαίρεσης δικαιωμάτων «λόγω (παντα κάποιας) κρίσης που να επανήλθε μόλις περασε η εν λόγω κρίση, και μάλιστα οικειοθελώς, χωρίς σκληρούς και αιματηρούς κανόνες.
    Αυτά τα ολίγα από χρόνο που θεωρώ επιεικώς σπαταλημένο.Θα εκτιμούσα αν δε μου σπαταλούσες κι άλλον στο μέλλον. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

  15. spi_der Says:

    Στη βιασύνη μου έχω κάνει άπειρα ορθογραφικά. Απ αυτά το μόνο που μπορεί να δυσκολέψει την κατανόηση είναι το «κανόνες της προτελευταίας παραγράφου, το οποίο είναι φυσικά «αγώνες».

  16. S G Says:

    μαρεσει η ιδεα οτι θα κριτικαρεις καποιον αλλα «δεν θες να κανεις συζητηση» και περιμενεις να μην υπαρξει αντιλογος. Απλα το αντιπαρερχομαι.

    «Ο τρόπους που εξ’ αρχής εκφράσθηκες, ο τρόπος που ΤΌΣΟ συχνά επανέρχεσαι συν την αποτυχημένη σου όπως είδαμε προσπάθεια να διασπείρεις κι αλλού τα αστεία σου “αντεπιχειρήματα” χαλαρά σε κατατάσει στην κατηγορία τρόλ.»

    τρολ ειναι καποιος που θελει να τσακωθει, οχι να κανει συζητηση. Παρα τις συνεχεις σου αντ χομινεμ και εκτος θεματος ατακες, χρονο και ορεξη για τσακωμο δεν εχω.
    (καλα αυτο που ειπες για το μπαζ ειλικρινα δεν βλεπεις ποσο αστειο ειναι? απο κει σε βρηκα, εκει γραφω καθημερινα, εδω ειπα να γραψω για λογους δεοντολογιας, δηλ. να εχεις την δυνατοτητα να απαντησεις)

    «μοιάζεις ανησυχητικά με τους Αρνητές της Κλιματικής Αλλαγής, τόσο στη μεθοδολογία όσο και στη διαφαινόμενη ιδεολογία/ιδεοληψία.»

    αυτο δεν ειναι μονο αντ χομινεμ, ειναι και εντελως αστηρικτη προκαταληψη (με ξερεις και απο χτες?) στα ορια του ρατσισμου με την ευρεια εννοια («μοιαζεις με Χ, γιαυτο δεν σου μιλαω» οπου Χ βαλε ο,τι θες)

    «δεν είναι κακή ιδέα να επιλέγει κανείς τους συνομιλητές του με το κριτήριο του εκατέροθεν σεβασμού, στη συγκεκριμένη περίπτωση αυτός apparently λείπει κι απ τις δύο πλευρές»

    ουτε σε ξερω για να εχω σεβασμο (με την εννοια του εξτρα σεβασμου, περαν αυτου που οφειλεις σε αγνωστα ατομα) ή οχι, ουτε ειναι προϋποθεση για μια συζητηση. Αλλιως θα μιλουσαμε μονο με οσους συμφωνουμε.
    Τωρα αν θεωρεις οτι σε προσεβαλα, δεν ηταν προθεση μου και ζητω συγγνωμη. Στον Δελαστικ αναφερομουν (που προχειρολογει συστηματικα και με τρελη προκαταληψη), νομιζα ηταν προφανες αυτο.

    -περι θριαμβολογιας
    Η ιδεα οτι χαιρονται οταν οι δυτικες χωρες (πατριδες και των ιδιων κατα κανονα) ειναι σε τετοια κριση ειναι αστεια. Αφου τεκμαιρεται απο τοσα άλλα κειμενα και πρωτοσελιδα, θα με ενδιεφερε να δω ενα. Το να συγκρινεις ΦΤ με Εσπρεσσο ειναι δειγμα, αν οχι βαθιας προκαταληψης, τοτε βαθιας αγνοιας.

    -μισθοι δημοσιου και κοινωνικο κρατος
    Το κοινωνικο κρατος σημαινει -με καθε λογικο ορισμο- στηριξη των αδυναμων. Στην Ελλαδα οι δημοσιοι υπαλληλοι ουτε σε εισοδημα, ουτε σε γενικοτερη θεση (μονιμοτητα κλτ) ειναι πραγματικα αδυναμοι. Η συνδεση δημοσιων υπαλληλων και κοινωνικου κρατους που γινεται ειναι ενα παλιο κολπο που απορω πως εχει πιασει αναμεσα σε τοσο κοσμο που βλαπτεται απο το διογκωμενο και υποπαραγωγικο δημοσιο. Σαν να λυπουνται οι αγελαδες τον χασαπη.

    -περι κρισης
    Δεν ειναι υποθεση, ειναι γεγονος οτι οι δαπανες εχουν ανεβει ταυτοχρονα με το ΑΕΠ, ισως και ταχυτερα απο αυτο αναλογα την χωρα.

    α) Δεν ξερω τι σχεση εχει οτι ειχα*με* λεει και παλιοτερα κρισεις. Ποιοι εννοεις? Η Ελλαδα ειχε συνεχως θετικη αναπτυξη επι 15 χρονια.
    ΗΠΑ και σχεδον ολη η δυτικη Ευρωπη ειχαν τα τελευταια 28 χρονια προ 2008 μολις δυο υφεσεις αν δεν με απατα η μνημη μου.

    β) ειπα οτι ειναι παροδικη κριση, αυτο δεν σημαινει οτι δεν ηταν αποτελεσμα πολιτικών.
    Αλλα ακομα και ετσι δεν εχεις ακουσει τον οικονομικο κυκλο (real business cycles στην βιβλιογραφια)? Ακομα και οι καλυτερες πολιτικες δεν μπορουν αν τον εξομαλυνουν 100%.

    γ) «έχει υπάρξει ποτέ παράδειγμα αφαίρεσης δικαιωμάτων “λόγω (παντα κάποιας) κρίσης που να επανήλθε μόλις περασε η εν λόγω κρίση, και μάλιστα οικειοθελώς, χωρίς σκληρούς και αιματηρούς κανόνες.»

    δεν ξερω τι εννοεις δικαιωματα, υποψιαζομαι οτι εννοεις συνθηκες εργασιας και τυχον προνομια. Φυσικα επανερχονται, οι μισθοι πχ ανεβαινουν παλι με το που βελτιωθει η οικονομικη κατασταση και αυτο φυσικα δεν συμβαινει με αιματηρους αγωνες, συνηθως δεν χρειαζονται καν αγωνες. Η αναπτυξη μειωνει την ανεργια, η μειωμενη ανεργια οδηγει σε μισθολογικες πιεσεις.

  17. spi_der Says:

    Ο πρώτος πρώτος σχολιασμός σου σ΄ αυτό το μπλόγκ ξεκίνησε με το να λες ότι αν κάτι έγραψα σωστα θα ήταν «μάλλον κατα τύχη» γιατί (κάτι με την Ισπανία, η οποία σύμφωνα με σένα δεν έχει κανένα πρόβλημα, άρα είμαι ασχετίδης). Αυτά για το σεβασμό-μετά απλά τ’α κανες χειρότερα.
    Ενδιάμεσα είδα ότι σου έχουν απαντήσει στο μπαζ, επιβεβαιώνοντας στα «αντ χόμινεμ» ό,τι φαινόταν δια γυμνού οφθαλμού. Αυτά για το αν σε αδικώ «επί προσωπικού».
    Η εν λόγω καλογραμμένη απάντηση με καλύπτει επίσης ως και προς το υπόλοιπο σκέλος της.
    Αυτά και τέλος. Δεν θα επανέλθω.

  18. S G Says:

    με πετυχαινεις σε ιδιαιτερα καλη διαθεση (μολις γυρισα απο ενα παρτυ του ινδυμεδια of all places) και σε πιο compatible mode με ανθρωπους των ευαισθησιων σου (υποψιαζομαι). Τωρα καταλαβαινω καλυτερα την αντιδραση σου στο πρωτο σχολιο μου στο παρον τοπικ.

    Το σχολιο που αναφερεις δεν το θυμομουν καν. Παραδεχομαι δυο λαθη κατευθειαν:

    -αντεγραψα τοτε βιαστικα σχολιο κατευθειαν απο το μπαζ (παλι λογω δεοντολογιας. να δωσω δηλαδη ευκαιρια να απαντησεις). Οσοι με ξερουν εκει ξερουν πως εννοω τα πραγματα, εσυ δεν ξερεις και λογικοτερη ειναι η παρερμηνεια.

    -Ξεχνωντας την κυριαρχη κουλτουρα του περιβαλλοντος μεσα στο οποιο μιλουσα, ημουν υπερβολικα λακωνικος και blunt, και μαλιστα το πηρες ασχημα γιατι ηταν περιπου σε πρωτο προσωπο (αν το διαβασεις καλα δεν ηταν, τεσπα). Για καποιον λογο οι ανθρωποι θεωρουν οτι σε πρωτο προσωπο πρεπει να εισαι πιο ευγενικος/τυπικος (ασυνεπες μου φαινεται, δεν με ενοχλει να με βριζουν οταν μπορω να απαντησω, με ενοχλει να με κριτικαρουν πισω απο την πλατη μου οταν *δεν μπορω να απαντησω*)

    ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ, αυτο που εγραψα ηταν για μενα μαλλον φιλοφρονηση. Παρα το γεγονος οτι δεν εισαι οικονομολογος, πιθανοτατα δεν εχεις κανενα σχετικο ουσιαστικο τρεηνινγκ (οπως φαινεται ευκολα απο αυτα που γραφεις. Προσεξε, αυτο δεν ειναι προσβολη, υπαρχουν 290 disciplines στα οποια δεν εχω εξασκηθει και τελοσπαντων το να εχεις το στυλ που χαρακτηριζει τους μυημενους δεν σημαινει παντα οτι εχεις δικιο), επιασες ενα ποϊντ με βαθυ οικονομικο περιεχομενο. Ενω δεν ειχες το στυλ, σε αυτο το σημειο επιασες την ουσια.

    «κάτι με την Ισπανία, η οποία σύμφωνα με σένα δεν έχει κανένα πρόβλημα, άρα είμαι ασχετίδης»

    αυτο το λαθος (το δημοσιο χρεος της Ισπανιας ως % του ΑΕΠ ειναι το μισο απο το δικο μας, η αξιοπιστια τους πολυ υψηλοτερη, το μεγεθος τους αρκετο ωστε να ειναι too big too fail. Ειναι απλα σε εντελως αλλη λιγκα) ηταν απλα μια ενδειξη, Εχοντας γνωρισει τοοσα βαρετα και μονοτονα συνηθως ατομα του συναφιου μου, ηταν μαλλον προφανες οτι δεν ανηκεις (μπορει να εκανα λαθος και να εισαι ο ενας στο εκατομμυριο). Παμε παλι, αυτο δεν ειναι ουτε καλο ουτε κακο, απλη παρατηρηση ειναι.

    «Ενδιάμεσα είδα ότι σου έχουν απαντήσει στο μπαζ, επιβεβαιώνοντας στα “αντ χόμινεμ” ό,τι φαινόταν δια γυμνού οφθαλμού.»

    δεν το καταλαβα αυτο περι αντ χομινεμ, αλλα καλα που μου ειπες για την απαντηση για να απαντησω. Ο ελικας βεβαια απαντα σε αντε 1/3 και ακομα και κει ειναι λιγο εκτος θεματος.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s


Αρέσει σε %d bloggers: