οι Δράκουλες των Εξαρχείων

oct23b
Το τί μαλακία έχει γραφτεί «για τα Εξάρχεια» αυτές τις μέρες δε λέγεται.
Οι χειρότερες ανήκουν σε δύο ειδών τύπους: σ΄αυτούς που δεν έχουν περάσει ούτε στα πέντε χιλιόμετρα απ΄ τα Εξάρχεια. Ποτέ στη ζωή τους. Αυτοί κάαααπως ψιλοδικαιολογούνται. Μέσα απο μονωμένα γραφεία με παχιές μοκέτες, ενημερωμένοι μόνο άλλους τύπους σε μονωμένα στούντιο με παχιές μοκέτες, έχουν κάθε δικαίωμα να ακούνε «άβατο» και να φαντάζονται κεφάλια αστών μπηγμένα σε πασάλους στο σύνορο της Ιπποκράτους, όπως και να ακούνε «περιπολία αστυνομικών» και να φαντάζονται καλοκάγαθους μουστακαλήδες αστυνομικούς/Αυλωνίτηδες, αντί για τα προτεταμένα αυτόματα που βλέπεις (go check, dummie) στην Ακαδημίας να κάνουν ωραίο σετάκι στη Λυρική.
Οι άλλοι είναι χειρότεροι: είναι οι τύποι που έχουν περάσει απο τα Εξάρχεια, ίσως και μεγάλο μέρος της νιότης τους, και κάπως κάπου απέναντι τους πήγε κάποια στιγμή η ζωή, και αρθρογραφούν για την ανάγκη «κατάλυσης» ενός αβάτου που ποτέ δε συνάντησαν, γιατί (θες από ντροπή; θές από αυτοπροστασία και στοιχειώδες γνώθι σ’ εαυτόν;) ποτέ δεν τόλμησαν έκτοτε να περπατήσουν στα πέριξ. Πολλά φαντάσματα στις ντουλάπες τους, και πολλά κρίματα στο λαιμό τους, και πολλές φάτσες που τα (και τους) θυμούνται…

5 Σχόλια to “οι Δράκουλες των Εξαρχείων”

  1. Snowball Says:

    Μάλιστα…

    Σπούδασα στην ΑΣΟΕΕ, τον καφέ μου (και ήπια πάρα πολλούς όντας φοιτητής) τον έπινα στην πλατεία και στην Καλλιδρομίου…
    Επίσης την μπύρα μου το βράδυ και το μεταμεσονύχτιο σουβλάκι μου…
    Ποτέ δεν μου άρεσε η παρακμή της περιοχής, οι «πρεζόδρομοι» και η βρώμα αλλά σκασίλα μου, τι διάολο στον Ταύρο μεγάλωσα…
    Αυτό που με χάλαγε ήταν όταν 5 ή 10 (το πολύ) άτομα αποφάσιζαν να πολεμήσουν το σύστημα και να ρίξουν τον καπιταλισμό καίγοντας τους κάδους της Στουρνάρη ή σπάζοντας το Φλοράλ ή οποιαδήποτε άλλη «μαζική επαναστατική δράση»…

    Η τότε κοπέλα μου και νυν γυναίκα μου δουλεύει στα Εξάρχεια οπότε ακόμα τριγυρνάω στην περιοχή…
    Ακόμα τα ίδια σκατά συμβαίνουν, μόνο που τώρα πέφτουν και πιστολίδια, πότε τα ρίχνουν οι μπάτσοι και πότε οι «επαναστάτες» σωτήρες μας…

    Πριν 10 μέρες κατέβηκα τελευταία φορά κι ομολογώ ότι χαλάστηκα λίγο, ένιωθα ότι ήμουν σε πόλη υπό κατοχή…
    Δεν γουστάρω αστυνομοκρατία αλλά επίσης δεν γουστάρω ούτε «Εξάθλια», ούτε «επαναστατικές γυμναστικές», ούτε «πρεζόδρομους»…

    Αν αυτό με κάνει «μαλάκα» κι ότι λέω «μαλακίες» τότε σίγουρα ανήκω στη δεύτερη κατηγορία…μόνο που δεν έχω κανένα πρόβλημα με αυτό και σίγουρα δεν έχω κανένα σκελετό στην ντουλάπα μου…

  2. spi_der Says:

    «Πιστολίδια» στα Εξάρχεια; ‘Ετσι, γενικά κι αόριστα, τύπου «καθημερινό φαινόμενο»;

  3. Snowball Says:

    Όχι τύπου καθημερινό φαινόμενο, μία φορά να συμβεί όμως φτάνει…

    Υ.Γ. Απ’ όλο το σχόλιο μόνο αυτό σου έκανε εντύπωση?

    Κρίμα διότι νόμιζα ότι έγραψα σημαντικότερα πράγματα σε αυτή την παράγραφο…

  4. spi_der Says:

    «Mία φορά» δε φτάνει, αλλιώς θα λέμε απο δω και πέρα «χάλια η Αγία Παρασκευή, υποβαθμισμένη, πέφτουν πιστολίδια εκεί πέρα».

    Υ.Γ. Tα υπόλοιπα που έγραψες δεν έχω λόγο να τα σχολιάσω: είναι η εμπειρία σου, μέσα απ΄ τα μάτια σου, τι να πω εγώ σ’ αυτό; «όχι, είσαι υποχρεωμένος να ενθουσιάζεσαι με τα Εξάρχεια;» Δεν έχω καμία τέτοια πρόθεση, και μη βιάζεσαι να αυτο»φωτογραφηθείς» ανάμεσα στους μαλάκες: εγώ αναφερόμουν σε opinion makers. Εσένα τουλάχιστο η εμπειρία σου είναι άμεση και (αν καταλαβαίνω καλά) ongoing.

  5. Snowball Says:

    Πλάκα πλάκα στην Αγία Παρασκευή μένω, ποιός να το έλεγε ότι σε μια «καλή» περιοχή θα έχουμε τέτοια σκηνικά…

    Τέσπα, το ζήτημα δεν είναι να πέσουν μια φορά πιστολίδια, το ζήτημα είναι μια γενικότερη «ατμόσφαιρα» που υπάρχει σε μια περιοχή και τα Εξάρχεια έχουν μια τέτοια «ατμόσφαιρα»…
    Όπως είπα και πριν αστυνομοκρατία δεν γουστάρω αλλά κάτι πρέπει να γίνει επιτέλους, τα Εξάρχεια είναι άθλια και αυτό δεν το λέω εγώ το λένε και αρκετοί κάτοικοι και δεν μπορεί να είναι όλοι φασίστες…

Σχολιάστε

