Αγαπητέ Άϊ ΓΑΠσίλη

).oct01 copy
‘Άγιε ΓΑΠσίλη μου, (επέτρεψέ μου να σε λέω ‘Αγιο, βλέπεις εγώ ενημερώνομαι απ’ τις εφημερίδες, κι αυτές αρνούνται να σε παρουσιάσουν σαν κάτι λιγότερο).
Σε αντίθεση λοιπόν με τους ιδιοκτήτες των εν λόγω εφημερίδων και λοιπών Μ.Μ.Ε. (δε χρειάζεται Υπουργείο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Άγιε μου ΓΑΠσίλη, αυτοί είναι η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση, μην κάνεις τσάμπα κόπο),εγώ δε θα σου ζητήσω πολλά.
Μόνο να διατηρήσεις το βιοτικό επίπεδο του γελοιογραφικού επαγγέλματος στα ύψη που απολάμβανε επί Δεξιάς του Κυρίου. Δε χρειάζεται πολύ κόπο αυτό: μόνο να κάνεις το Χρυσοχοιδη υπουργό πράσινης ανάπτυξης όπως εικάζεται, ή τη Δαμανάκη Υπουργό πολιτισμού. Βάλε και καμιά Μιλένα, καμιά Φώφη, τα bambi eyes έχουν μεγάλο κοινό στους σκιτσοφίλ, δες πόσο πουλάνε τα Μάνγκα.
Τέλος πάντων, μη σε πατρονάρω, την ξέρεις τη δουλειά τόσα χρόνια, σου έχω εμπιστοσύνη.
Αυτά κι εδώ είμαστε, θα τα λέμε, εμείς οι μπλόγκερ(ζ).

Ένα Σχόλιο to “Αγαπητέ Άϊ ΓΑΠσίλη”

  1. Naurgul Says:

    Εϊναι πράγματι τρομακτική η μεταστροφή των ΜΜΕ και το γλύψιμο που άρχισε να πέφτει μετά τις εκλογές. D:

Σχολιάστε

