Μεγάλες Προσδοκίες

obama

 «Πού ήσουν όταν προσγειώθηκε ο πρώτος πύραλος στο φεγγάρι;» (ντάξει, «προσεληνώθηκε», ωχουυυυ).

 Τέτοιο φαίνεται να είναι το κλίμα για την ορκομωσία του Μπάρακ Ομπάμα. «Που ήσουν όταν ορκίστηκε ο Ομπάμα;» .

 Κάπου εδώ ήμουνα ρε παιδιά, δεν ήμουν μακριά… δεν ήμουν στην Περαβρέχει χώρα του «Ριζοσπάστη» για τον οποίο η εκλογή νέου Προέδρου μιας Υπερδύναμης δεν ήταν είδηση άξια να μπεί στο πρωτοσέλιδο.

 Δεν ήμουν ούτε στην Neverland του Μεσία Ομπάμα που θα περπατήσει στο νερό, θα θεραπεύσει τους παραλυτικούς και θα λανσάρει την Κενή Διαθήκη από μια χώρα του πλανήτη που (κυριολεκτικά) ζεί ακόμα με την Παλαιά.

 Που θα είσαι όταν προσγειωθει ο πρώτος πύραυλος επί αμάχων υπό Ομπάμα;

 Που θα είσαι όταν προσγειωθείς για τον Ομπάμα;

3 Σχόλια to “Μεγάλες Προσδοκίες”

  1. HappyHour Says:

    Εγώ πάντως θα είμαι στο μικρό Ελλάντα κ θα χαίρομαι μαζί με τον κο Σόμπολο για το αίσιο τέλος της περιπέτειας του κου Παναγόπουλου !
    Κ κάποιοι Παλαιστίνιοι θα μετρούν τους νεκρούς τους.
    Κ κάποιοι Ισαραηλινοί θα μετρούν τους νεκρόυς των «εχθρών» τους.

  2. r2d2therobot Says:

    Χελλόυ αγόρι. Είμαι η Μελίτα.
    Σε φιλώ, r2d2therobot
    το κορίτσι ρομπότ
    Γράψε μου νέα σου.

    Υ.Σ.
    Ο λάος του Ομπάμα έχει Μεγάλες Προσδοκίες
    και Εκείνος για να τις πραγματοποιήσει θα πρέπει να γ***@! όλο τον πλανήτη,
    Την Ευρώπη, την Κίνα, τη Ρωσία,
    την Ανατολή και τα μαγικά χαλιά της.
    Έχει χίλιους περισσότερους λόγους από τον Τζούνιορ να μας γ***@!
    ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ!!!!!!

  3. spi_der Says:

    @Ηappuhour: Ελλάδα… Σόμπολος… (sighhhh….)
    @R2D2: «Η» Μελίτα; The one and only Melita?
    heyyyyy!
    Μαλλον εσύ πρέπει να μου γράψεις νέα 😉
    Σου άφησα ένα δωράκι στο μπλογκ σου!

Σχολιάστε

