Φωτιά στο σανίδι

 O Σταμάτης Kραουνάκης είναι ομολογουμένως μια πληθωρική περσόνα. Μέσα σε τόσο «εκτόπισμα» χωράνε όλα: αυτά που μπορούν να σε κάνουν να τον αγαπήσεις, κι αυτά που μπορούν να τον αντιπαθήσεις όσο τίποτα.

 Εγώ τουλάχιστο, έχω βρεί άφθονα κι απ’ τις δύο κατηγορίες. Αλλά ένα στοιχείο είναι δύσκολο να του παραγνωρίσεις: ο Κραουνάκης είναι «Dream Maker».

Και η παράσταση «X Σκηνής: αυτά που κάψαν το σανίδι» είναι η καλύτερη απόδειξη. Είναι αδύνατο να μεταφέρω το κλίμα-όσοι ήταν εκεί, ξέρουν.

Στο επόμενο τεύχος του «Διφώνου» υπάρχει η σατιρική μου εκδοχή για το event.

 Απο εδώ θέλω απλώς να υποβάλω τα σέβη μου στο «μαέστρο» και τους εμπνευστές για την ευκαιρεία που έδωσαν σε θεατράνθρωπους-θρύλους να απολαύσουν ένα standing ovation που για κάποιους απ’ αυτούς ίσως να είναι και το τελευταίο.

5 Σχόλια to “Φωτιά στο σανίδι”

  1. RosenRed Says:

    Μπορεί να μην ήμουν εκεί (μάλλον είμαι στην δεύτερη κατηγορία), αλλά είχα καλή ανταπόκριση. Δεν ξέρω…

    Πάντως το μανικάκι το πέτυχες 🙂

  2. dr.Seeng Says:

    Αγαπητέ Δερβενιώτη πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σου αλλιώς; Θέλω να σου κάνω μια δυο ερωτησούλες για κάποια πράγματα, αλλά όχι δημοσίως…

  3. spi_der Says:

    @RosenRed: Αν είχες όντως καλή ανταπόκριση, θα έμαθες την απάντηση στο Απόλυτο Ερώτημα: φορούσε ή όχι βρακί η Ζωζώ;

    @dr. Seeng: Το e mail μου είναι derven@otenet.gr
    Δυστυχώς, ενώ έχω το συνήθειο να μαγνητοφωνώ τους συνομιλητές μου για να τους εκβιάζω, στα μέηλ αυτό είναι κάπως δύσκολο, οπότε είσαι ασφαλής

  4. RosenRed Says:

    Πλέον, τα mail μπορούν να χρησιμοποιηθούν και ως πειστήριο σε δίκη. Feel free to exploit ^^

    Εχμμμ, αυτή την πληροφορία, ομολογουμένως δεν την έχω… Δεν είμαι όμως σίγουρος ότι θα ήθελα να την έχω και σίγουρα δεν θα ήταν ένα από αυτά που θα ρωτούσα… Ιιιικ!

  5. Elias Tabakeas Says:

    Καταπληκτικό σκιτσάκι!…

Σχολιάστε

