Τώρα και στο Facebook!

Yap! Mόλις απέκτησα προφίλ στο facebook.Aκόμα είναι στα «μπετά» , αλλά ήδη έχω ανεβάσει ένα σκασμό φωτογραφίες.Κάντε μια βόλτα! Θα με βρείτε εδώ!

11 Σχόλια to “Τώρα και στο Facebook!”

  1. dpm Says:

    Egw tin patisa, megaloprepws……….
    Kalo mina

  2. eleanna Says:

    Ελα ρε!! Μου την εσκασες!!

    Καλο μήνα!!

  3. ξανθίππη Says:

    Kai pano pou imoun etoimi na se koroidepso, tin patisa..! Kalo, pantos..!
    Kalo mina, Spyrouli! 😉

  4. lazaros13 Says:

    tpt

  5. b@ffy Says:

    Hahaha kalo kai elega meta ti akolou8ei selida sto myspace 😛 h sto hi-5?

  6. pan pan Says:

    nai les kai den exeis facebook…

  7. etc Says:

    Μπουχαχααααα….καλό!
    (αν και δεν θα μου ‘κανε καθόοοοοοοοοοοοολου εντύπωση!)
    ;-Ρ

  8. etc Says:

    Μπουχαχααααα….καλό!
    (αν και δεν θα μου ‘κανε καθόοοοοοοοοοοοολου εντύπωση!)
    ;-Ρ

  9. ioannou Says:

    χτύπησες διάνα Σπύρο!Πολύ καλό.

  10. spi_der Says:

    Thanks, esteemed συνάδελφοι 🙂

  11. eleni Says:

    Σπύρο και εγώ την πάτησα αν και ο μήνα έχει 29!

Σχολιάστε

