Συστηθείτε, μην ντρέπεστε!

Σ΄ αυτό το πόστ μπορείτε να ευχηθείτε,μέρα που είναι (και μέχρι 40 μέρες μετά), αλλά, με την ευκαιρεία, συστηθείτε κιόλας! Προς θεού, όχι του στύλ «Μήτσος Μπέκογλου, Ασβοκράτους 6, Μέτσοβο»-σέβομαι την ανωνυμία του διαδικτύου,αλίμονο.

 Συστηθείτε στο στύλ «είμαι 32 χρονών, πήζω σε μια δουλειά που δεν μου αρέσει και περνάω όλη μου την ώρα να τσεκάρω μπλόγκζ», ή έστω στύλ «είμαι σινεφίλ, πιάνω τα μαλιά μου κότσο και το ένοχο μυστικό μου είναι οι παντόφλες κουνέλια».O,τιδήποτε θα μου δώσει μια εικόνα σας, για να γίνει η σχέση μας λίγο πιό ισότιμη.

Μη ντρέπεστε-μεταξύ μας είμαστε 🙂

10 Σχόλια to “Συστηθείτε, μην ντρέπεστε!”

  1. Kiki Says:

    Είμαι αρκετά μεγάλη για στηρίζω τα επιχειρήματά μου( και αρκετά μικρή για μου δικαιολογούνται λάθη). Στη δουλειά, όποτε δεν έχω κόσμο, παίζω στην μπλοκόσφαιρα. Κλαίω διαβάζοντας βιβλία. Έχω κόλλημα ΤΡΕΛΟ με τους Sims2 (όλο το συνολάκι). Μου αρέσουν τα ντοκυμαντέρ και οι χαζοκωμωδείες. Ψάχνω άτομα για να δείρουν κάποιους στη δουλειά μου (όποιος ενδιαφέρεται να επικοινωνήσει μαζί μου). Μου αρέσει πολύ το φαγητό και ελπίζω στην παγκόσμια ειρήνη ( και τον Άγια Βασίλη). Επίσης υποστηρίζω την απεργία των σεναριογράφων στην Αμερική (αλλά αν συνεχίσει κι άλλο…). Τα Σέβη μου

  2. Ξανθίππη Says:

    Καλημέρα… Είμαι ψηλή, ξανθιά, με τέλειες αναλογίες, λίγο χαζούλα (όσο χρειάζεται δηλαδή για να γίνομαι χαριτωμένη), μ’ αρέσει να πειράζω τ’ αγοράκια σαν κι εσένα και πέρασα να πω μια καλημέρα ……! 🙂

    (Και για να γίνει η σχέση μας πιο ισότιμη ποια θα είναι η δική σου αποκάλυψη;)

  3. spi_der Says:

    Κiki, that’s the spirit! Τα σέβη ΜΟΥ!
    Ξανθίππη, εσύ έχεις διαβάσει την προηγούμενη Blow, οπότε η σχέση μας ΕΙΝΑΙ ισότιμη :p

  4. ελεαννα Says:

    καλημερα!! Οταν σ’αυτην την χωρα καποιοι γιορταζουν το ονομα Σπυριδων εμεις στο σπιτι μας εχουμε τα γενεθλια του μπαμπα! Ετσι μας μαζεψε χτες το βραδυ, γυναικα του, παιδια του, και ξαδερφια του και μας πηγε για παϊδακια. Πολεμος των πιρουνιων εγινε!!! Εσυ περασες καλα χτες ή ετοιμαζεις κατι για σκ?

    Χρονια σου πολλα παιδι!!!!

  5. spi_der Says:

    …Kαι μία φίλη μου είπε «και να θέλω δε μπορώ να ξεχάσω τη γιορτή σου, γιατί κάθε χρόνο με πρήζει η μάνα μου: «Toυ Αγιοσπυριδώνου σήμερα, σπυρί-σπυρί μεγαλώνει η μέρα απο δώ και πέρα».Να χαίρεσαι το μπαμπά!
    Εμείς δεν είχαμε πιρούνια, είχαμε ποτηροπόλεμο στο ανακαινισμένο Soul. Kαι του χρόνου!

  6. Ξανθίππη Says:

    είμαι άσχετη από γιορτές, και επειδή δεν έχω άλλον κοντινό μου Σπύρο, δεν πήρα χαμπάρι την εορτή… Χρόνια σου πολλά, Σπυράκο! Ως συνήθως καθυστερημένη!

  7. Eleni Says:

    Γειά σου παλιόφιλε! χαθήκαμε.. Προτείνω διόρθωση σφάλματος. Στο facebook είσαι; Πότε θα τα πούμε; Στείλε μου το mail σου.

  8. spi_der Says:

    Facebook? Jamai! Το mail μου παραμένει το derven@otenet.gr και δέχεται τα πάντα εκτός από αστεία βιντεάκια και νιγηριανά σπάμ!

  9. pan pan Says:

    geia sou spyro. me lene panayoti kai eimai emo san ki esena.

  10. spi_der Says:

    Εγω είμαι trendy και σε σπάω στο ξύλο αμαλάχειναούμ

Σχολιάστε

