7

 Αν έχετε παρατηρήσει, τις περισσότερες μαλακίες μέηλ (του τύπου pps με ηλιοβασιλέματα και κείμενα «χαμογέλα σε ένα φίλο κι ένα λουλούδι θα φυτρώσει στον κώλο ενός μικρού παιδιού») γυναίκες τα στέλνουν.

 Πρόχειρη επιστημονική μελέτη δεν έχω για internet tagging του τύποου: «7 χειροπιαστά αλλά κυρίως τα μη χειροπιαστά πράγματα που έχω ανάγκη στη ζωή μου» αλλά οφείλω να σημειώσω για τον μελλοντικό ερευνητή ότι η demon, δράστης του παρόντος, είναι γυναίκα.

 Τα μέηλ πάνε κατ’ ευθείαν στον κάλαθο, αυτά ωστόσο ως πιό προσωπικά τυγχάνουν μεγαλύτερης ανοχής.There goes:

1. Kαφές.Απαραιτήτως.Για να ανοίξει ο μάτης.

2.Περιοδικά.Είμαι «newsstand junkie».Πως κάνουν οι γυναίκες όταν περπατάτε αμέριμνοι και ξαφνικά ανώτερη δύναμη τις αναγκάζει να φρενάρουν μπροστά σε

βιτρίνα με παπούτσια; Ε, το ίδιο σε περίπτερο.

3.’Ενας ωραίος γυναικείος κώλος.Need I explain this one?

4.Moυσική.Δε μπορώ να φανταστώ τη ζωή χωρίς.

5.Witty conversation.Κατά προτίμηση με άτομο του άλλου φύλου (και οι στατιστικές so far είναι ευνοικές).Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ζημιά από προσπάθεια συνενόησης με μπετόβλακα.

6.Κόμικς.(Η μισή μου βιβλιοθήκη.Και μόνο το «From Hell» να είχα διαβάσει, θα είχαν πάντα μια θέση στην εξάδα.)

7.Ε, το σκιτσάρειν είναι kinda obvious, isn’t it?

Δεν ταγγάρω κανέναν, γιατί αυτά πρέπει να τα σκοτώνεις μικρά :p

Ένα Σχόλιο to “7”

  1. demon Says:

    Είσαι… τέρας και… δεν έχεις αλλάξει καθόλου και… δηλαδή τώρα χάρη μου κάνεις και… εγώ δεν αγοράζω μετά μανίας παπούτσια και… τι εννοείς δηλαδή θα με έβαζες εμένα (ολόκληρη!) στον κάλαθο;
    Φιλιά

    P.S. thx… : )
    P.S. 1 Αυτό μου δίνει τώρα νέα έμπνευση για game over

Σχολιάστε

