Ελαφρώστε το σπίτι σας!

…Συμβουλή από ένα φίλο.Θα επανέλθω με λεπτομέρειες.Προς το παρών είμαι μπήζυ με το να ακολουθώ τη συμβουλή μου. Ta-ta!

4 Σχόλια to “Ελαφρώστε το σπίτι σας!”

  1. Δασκαλούα Says:

    Μια καλή αρχή: να πετάξεις την τηλεόραση από το μπαλκόνι. Στη θέση της να βάλεις τους αταίριαστους και τα τεύχη με τη μάνα ρέιβερ.

  2. Spi_Der Says:

    Ντεν εκο τηλεοραση καρντια μου!

  3. Viola Says:

    Εχω μια πιο απλή λύση : το αφήνετε εμφανώς ξεκλείδωτο και δεν υπαρχει περίπτωση να μην το ελαφρώσει κάποιος για σας!!! ;))))

  4. Spi_Der Says:

    Εκτιμώ τη διάθεση βοήθειας, viola, αλλά ποτέ δεν αναθέτω τις αγγαρείες μου σε άλλους.

Σχολιάστε

